Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з прийняттям Закону України "Про [...]
Верховна Рада України; Закон від 17.05.20124711-VI
Документ 4711-17, чинний, поточна редакція — Редакція від 01.05.2016, підстава 889-19
 

Сторінки:  1  [ 2 ]
« попередня сторінка  

"активне залучення засобів масової інформації до запобігання і протидії корупції, зловживанням службовим становищем, іншим явищам, які загрожують національній безпеці України".

27. Статтю 5 Закону України "Про Державну спеціальну службу транспорту" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 19, ст. 269; 2006 р., № 26, ст. 215) викласти в такій редакції:

"Стаття 5. Комплектування особового складу Державної спеціальної служби транспорту

До особового складу Державної спеціальної служби транспорту входять працівники і військовослужбовці.

Стосовно осіб, які претендують на зайняття посад у Державній спеціальній службі транспорту, за їх письмовою згодою проводиться спеціальна перевірка в порядку, встановленому Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції".

Особи, які претендують на зайняття посад у Державній спеціальній службі транспорту, до призначення на відповідну посаду подають за місцем майбутньої служби декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за формою і в порядку, що встановлені Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції", та зобов’язані повідомити керівництву органу чи підрозділу, на посаду в якому вони претендують, про працюючих у цьому органі чи підрозділі близьких їм осіб.

Військовослужбовці Державної спеціальної служби транспорту комплектуються на добровільній основі за контрактом та кадровим складом, а також за призовом.

Перелік посад, які підлягають заміщенню працівниками і військовослужбовцями, затверджується Кабінетом Міністрів України за поданням керівника центрального органу виконавчої влади у сфері транспорту, дорожнього господарства, туризму та інфраструктури, погодженим з Генеральним штабом Збройних Сил України.

Відносини, пов’язані з прийняттям громадян на роботу, виконанням ними службових обов’язків, звільненням з роботи у Державній спеціальній службі транспорту, регулюються законодавством України.

Порядок проходження служби військовослужбовцями Державної спеціальної служби транспорту, присвоєння і позбавлення військових звань визначаються Положенням, яке подається центральним органом виконавчої влади у сфері транспорту, дорожнього господарства, туризму та інфраструктури і затверджується Указом Президента України. Встановлення форми одягу і знаків розрізнення визначається Положенням, розробленим центральним органом виконавчої влади у сфері транспорту, дорожнього господарства, туризму та інфраструктури і затвердженим Кабінетом Міністрів України.

На військовослужбовців Державної спеціальної служби транспорту поширюється дія військових статутів Збройних Сил України.

У мирний час особовий склад Державної спеціальної служби транспорту (крім підрозділів охорони) не має права носити зброю.

Посадові особи Державної спеціальної служби транспорту не можуть мати в безпосередньому підпорядкуванні або бути безпосередньо підпорядкованими у зв’язку з виконанням повноважень близьким їм особам.

У разі виникнення обставин, що порушують вимоги частини десятої цієї статті, відповідні особи, близькі їм особи вживають заходів щодо усунення таких обставин у п’ятнадцятиденний строк. Якщо у зазначений строк ці обставини добровільно ними не усунуто, відповідні особи або близькі їм особи в місячний строк з дня виникнення обставин підлягають переведенню в установленому порядку на іншу посаду, що виключає безпосереднє підпорядкування.

У разі неможливості такого переведення особа, яка перебуває в підпорядкуванні, підлягає звільненню із служби.

Посадові особи Державної спеціальної служби транспорту зобов’язані подавати щороку до 1 квітня за місцем служби декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою і в порядку, що встановлені Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції".

Посадові особи Державної спеціальної служби транспорту (крім військовослужбовців), яких притягнуто до відповідальності за вчинення злочину або адміністративного корупційного правопорушення, звільняються з роботи у триденний строк з дня одержання органом Державної спеціальної служби транспорту копії відповідного судового рішення. Військовослужбовці Державної спеціальної служби транспорту, яких притягнуто до відповідальності за вчинення злочину або адміністративного корупційного правопорушення, підлягають звільненню із служби.

Посадові особи Державної спеціальної служби транспорту, стосовно яких винесено постанову про притягнення їх як обвинувачених у вчиненні злочину у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов’язаної з наданням публічних послуг, та/або пов’язаного із зловживанням своїм службовим становищем, підлягають відстороненню від виконання повноважень у порядку, визначеному законом, до розгляду справи судом.

Посадові особи Державної спеціальної служби транспорту, стосовно яких складено протокол про адміністративне корупційне правопорушення, можуть бути відсторонені керівником відповідного органу, загону, підрозділу, підприємства чи установи Державної спеціальної служби транспорту від виконання службових повноважень до закінчення розгляду справи судом.

Посадові особи Державної спеціальної служби транспорту, які повідомили про порушення вимог Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" іншими посадовими особами, не можуть бути звільнені із служби чи змушені до звільнення або притягнуті до дисциплінарної відповідальності у зв’язку з таким повідомленням.

Рішення про звільнення або притягнення до дисциплінарної відповідальності таких осіб оскаржується в установленому законом порядку.

На військовослужбовців та інших посадових осіб Державної спеціальної служби транспорту поширюються інші вимоги та обмеження, встановлені Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції".

Примітка. Термін "безпосереднє підпорядкування" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про засади запобігання і протидії корупції".

28. У Законі України "Про вибори Президента України" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 20-21, ст. 291; 2011 р., № 23, ст. 160; із змінами, внесеними Законом України від 24 квітня 2012 року № 4661-VI):

1) у частині другій статті 48 слова "майновий стан і доходи (податкові декларації)" замінити словами "майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру відповідно до статті 50 цього Закону";

2) у статті 50:

назву і частину першу викласти в такій редакції:

"Стаття 50. Декларування майнового стану, доходів, витрат і зобов’язань фінансового характеру кандидатом на пост Президента України

1. Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за рік, що передує року початку виборчого процесу, подається кандидатом на пост Президента України за формою, встановленою Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції";

у частині третій слова "майновий стан і доходи (податкову декларацію)" замінити словами "майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру";

3) у статті 51:

пункт 5 частини першої викласти в такій редакції:

"5) декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру відповідно до статті 50 цього Закону";

у пункті 6 частини другої слова "майновий стан і доходи (податкові декларації)" замінити словами "майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру".

29. У Законі України "Про Центральну виборчу комісію" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 36, ст. 448; із змінами, внесеними Законом України від 17 листопада 2011 року № 4061-VI):

1) у статті 7:

частину другу викласти в такій редакції:

"2. Не може бути призначений до складу Комісії громадянин України, який має судимість за вчинення злочину, якщо ця судимість не погашена і не знята в установленому законом порядку, чи на якого протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційних правопорушень або який визнаний у встановленому порядку недієздатним чи обмежено дієздатним";

доповнити частинами шостою і сьомою такого змісту:

"6. Стосовно осіб, які претендують на зайняття посади члена Комісії, за їх письмовою згодою проводиться спеціальна перевірка в порядку, встановленому Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції".

7. Особи, які претендують на зайняття посади члена Комісії, до призначення на відповідну посаду подають до органу, який вносить пропозиції щодо їх призначення, декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за формою і в порядку, що встановлені Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції", та зобов’язані повідомити органу, який вносить пропозиції щодо їх призначення, про близьких їм осіб, які є членами Комісії або працюють у Секретаріаті Комісії, Службі розпорядника Державного реєстру виборців";

2) у статті 30:

частину четверту доповнити пунктом 10 такого змісту:

"10) набрання законної сили судовим рішенням, відповідно до якого члена Комісії притягнуто до відповідальності за адміністративне корупційне правопорушення";

у частинах шостій і сьомій цифри "2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9" замінити цифрами "2-10";

після частини сьомої доповнити новою частиною такого змісту:

"8. Подання про дострокове припинення повноважень з підстав, передбачених пунктами 6 і 10 частини четвертої цієї статті, вноситься Головою Комісії або заступником Голови Комісії Президентові України у триденний строк з дня отримання копії відповідного судового рішення, яке набрало законної сили".

У зв’язку з цим частини восьму - одинадцяту вважати відповідно частинами дев’ятою - дванадцятою.

{Пункт 30 розділу I втратив чинність на підставі Кодексу № 5403-VI від 02.10.2012}

31. У Законі України "Про Державну кримінально-виконавчу службу України" (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 30, ст. 409; 2006 р., № 51, ст. 519; 2008 р., №№ 5-8, ст. 78; 2009 р., № 36-37, ст. 511; 2011 р., № 10, ст. 63):

1) у статті 14:

частину другу доповнити абзацами другим і третім такого змісту:

"Стосовно осіб, які претендують на службу в Державній кримінально-виконавчій службі України, за їх письмовою згодою проводиться спеціальна перевірка в порядку, встановленому Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції".

Особи, які претендують на службу в Державній кримінально-виконавчій службі України, до призначення на відповідну посаду подають за місцем майбутньої служби декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за формою і в порядку, що встановлені Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції", та зобов’язані повідомити керівництву органу чи підрозділу, на посаду в якому вони претендують, про працюючих у цьому органі чи підрозділі близьких їм осіб";

останнє речення частини третьої викласти в такій редакції: "Не може бути прийнята на службу особа, яка має не погашену або не зняту судимість за вчинення злочину, крім реабілітованої, або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення";

частину восьму доповнити абзацами третім - дев’ятим такого змісту:

"На осіб рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби України поширюються вимоги та обмеження, встановлені Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції".

Особи рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби України зобов’язані подавати щороку до 1 квітня за місцем служби декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою і в порядку, що встановлені Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції".

Особи рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби України, яких притягнуто до відповідальності за корупційні правопорушення, підлягають звільненню із служби у триденний строк з дня отримання відповідним органом або установою виконання покарань копії відповідного судового рішення, яке набрало законної сили.

Особи рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби України, стосовно яких винесено постанову про притягнення як обвинувачених у вчиненні злочину у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов’язаної з наданням публічних послуг, та/або пов’язаного із зловживанням своїм службовим становищем, підлягають відстороненню від виконання повноважень на посаді в порядку, визначеному законом, до розгляду справи судом.

Особи рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби України, стосовно яких складено протокол про адміністративне корупційне правопорушення, можуть бути відсторонені керівником відповідного органу або установи виконання покарань від виконання службових повноважень до закінчення розгляду справи судом.

Особи рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби України, які повідомили про порушення вимог Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" іншими особами рядового чи начальницького складу, не можуть бути звільнені із служби чи змушені до звільнення або притягнуті до дисциплінарної відповідальності у зв’язку з таким повідомленням.

Рішення про звільнення або притягнення до дисциплінарної відповідальності таких осіб оскаржується в установленому законом порядку";

2) доповнити статтею 14-1 такого змісту:

"Стаття 14-1. Врегулювання конфлікту інтересів

У разі виникнення конфлікту інтересів під час виконання службових повноважень особа рядового чи начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби України зобов’язана негайно доповісти про це своєму безпосередньому керівникові. Безпосередній керівник зобов’язаний вжити всіх необхідних заходів, спрямованих на запобігання конфлікту інтересів, шляхом доручення виконання відповідного службового завдання іншій посадовій особі, особистого виконання службового завдання чи в інший спосіб, передбачений законодавством.

Примітка. Термін "конфлікт інтересів" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про засади запобігання і протидії корупції";

3) статтю 15 після частини другої доповнити новою частиною такого змісту:

"3. Особи рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби не можуть мати в безпосередньому підпорядкуванні або бути безпосередньо підпорядкованими у зв’язку з виконанням повноважень близьким їм особам.

У разі виникнення обставин, що порушують вимоги абзацу першого цієї частини, відповідні особи, близькі їм особи вживають заходів щодо усунення таких обставин у п’ятнадцятиденний строк. Якщо у зазначений строк ці обставини добровільно ними не усунуто, відповідні особи або близькі їм особи в місячний строк з дня виникнення обставин підлягають переведенню в установленому порядку на іншу посаду, що виключає безпосереднє підпорядкування.

У разі неможливості такого переведення або відсутності згоди на нього особа, яка перебуває в підпорядкуванні, підлягає звільненню із служби.

Примітка. Терміни "безпосереднє підпорядкування" і "близька особа" вживаються у значеннях, наведених у Законі України "Про засади запобігання і протидії корупції".

У зв’язку з цим частину третю вважати частиною четвертою.

{Пункт 32 втратив чинність на підставі Закону № 406-VII від 04.07.2013}

33. У Дисциплінарному статуті органів внутрішніх справ України, затвердженому Законом України "Про Дисциплінарний статут органів внутрішніх справ України" (Відомості Верховної Ради України, 2006 р., № 29, ст. 245):

1) статтю 14 доповнити частинами шістнадцятою - вісімнадцятою такого змісту:

"Особа рядового або начальницького складу органу внутрішніх справ, яка повідомила про порушення вимог Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" іншим працівником міліції, не може бути звільнена із служби чи змушена до звільнення або притягнута до дисциплінарної відповідальності у зв’язку з таким повідомленням.

Рішення про звільнення або притягнення до дисциплінарної відповідальності таких осіб оскаржується в установленому законом порядку.

З метою виявлення причин та умов, що сприяли вчиненню корупційного правопорушення або невиконанню вимог Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції", за поданням спеціально уповноваженого суб’єкта у сфері протидії корупції за рішенням начальника органу, який має право приймати або звільняти із служби особу, яка вчинила таке правопорушення, проводиться службове розслідування";

2) статтю 17 доповнити частинами п’ятою і шостою такого змісту:

"Особа рядового або начальницького складу, стосовно якої винесено постанову про притягнення її як обвинуваченої у вчиненні злочину у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов’язаної з наданням публічних послуг, та/або пов’язаного із зловживанням своїм службовим становищем, підлягає відстороненню від виконання повноважень на посаді в порядку, визначеному законом, до розгляду справи судом.

Особа рядового або начальницького складу, стосовно якої складено протокол про корупційне адміністративне правопорушення, може бути відсторонена керівником відповідного органу внутрішніх справ від виконання службових повноважень до закінчення розгляду справи судом".

34. У Законі України "Про Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації України" (Відомості Верховної Ради України, 2006 р., № 30, ст. 258 із наступними змінами):

1) у статті 10:

частину четверту доповнити абзацами другим - четвертим такого змісту:

"Стосовно осіб, які претендують на службу в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, за їх письмовою згодою проводиться спеціальна перевірка в порядку, встановленому Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції".

Особи, які претендують на службу в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, до призначення на відповідну посаду подають за місцем майбутньої служби декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за формою і в порядку, що встановлені Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції", та зобов’язані повідомити керівництву органу, на зайняття посади в якому вони претендують, про працюючих у цьому органі близьких їм осіб.

На службу в Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації України не може бути прийнята особа, яка має не погашену або не зняту судимість за вчинення злочину, крім реабілітованої, або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення";

частину шосту доповнити абзацом другим такого змісту:

"Особи рядового і начальницького складу Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України зобов’язані подавати щороку до 1 квітня за місцем служби декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою і в порядку, що встановлені Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції";

2) доповнити статтями 10-1 і 10-2 такого змісту:

"Стаття 10-1. Врегулювання конфлікту інтересів

1. У разі виникнення конфлікту інтересів під час виконання службових повноважень особа рядового або начальницького складу Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України зобов’язана негайно доповісти про це своєму безпосередньому начальникові.

Безпосередній начальник особи рядового або начальницького складу Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України зобов’язаний вжити всіх необхідних заходів, спрямованих на запобігання конфлікту інтересів, шляхом доручення виконання відповідного службового завдання іншій посадовій особі, особистого виконання службового завдання чи в інший спосіб, передбачений законодавством.

Примітка. Термін "конфлікт інтересів" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про засади запобігання і протидії корупції".

Стаття 10-2. Обмеження щодо роботи близьких осіб

1. Особи рядового і начальницького складу Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України не можуть мати в безпосередньому підпорядкуванні або бути безпосередньо підпорядкованими у зв’язку з виконанням повноважень близьким їм особам.

2. У разі виникнення обставин, що порушують вимоги частини першої цієї статті, відповідні особи, близькі їм особи вживають заходів щодо усунення таких обставин у п’ятнадцятиденний строк. Якщо у зазначений строк ці обставини добровільно ними не усунуто, відповідні особи або близькі їм особи в місячний строк з дня виникнення обставин підлягають переведенню в установленому порядку на іншу посаду, що виключає безпосереднє підпорядкування.

3. У разі неможливості такого переведення особа, яка перебуває в підпорядкуванні, підлягає звільненню із служби.

4. Особам рядового і начальницького складу Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України забороняється брати участь у роботі колегіальних органів під час розгляду питань щодо призначення на посаду близьких їм осіб та в будь-який інший спосіб впливати на прийняття такого рішення.

Примітка. Терміни "безпосереднє підпорядкування" і "близька особа" вживаються у значеннях, наведених у Законі України "Про засади запобігання і протидії корупції";

3) у частині другій статті 12:

доповнити пунктами 10 і 11 такого змісту:

"10) набрання законної сили судовим рішенням, відповідно до якого особу рядового чи начальницького складу притягнуто до відповідальності за корупційне правопорушення;

11) у разі неможливості переведення на іншу посаду у зв’язку з безпосереднім підпорядкуванням близькій особі";

доповнити абзацом такого змісту:

"У випадку, передбаченому пунктом 10 цієї частини, особи рядового і начальницького складу підлягають звільненню із служби у триденний строк з дня отримання відповідним органом або підрозділом Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України копії відповідного судового рішення, яке набрало законної сили".

35. У Законі України "Про військовий обов’язок і військову службу" (Відомості Верховної Ради України, 2006 р., № 38, ст. 324 із наступними змінами):

1) у частині третій статті 5 слова "військових прокуратур" замінити словами "військових прокуратур, підрозділів дізнання, а також спеціальних підрозділів по боротьбі з корупцією Військової служби правопорядку у Збройних Силах України";

2) статтю 6 після частини десятої доповнити новою частиною такого змісту:

"11. Військові посадові особи - це військовослужбовці, які обіймають штатні посади, пов’язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських обов’язків, або які спеціально уповноважені на виконання таких обов’язків згідно із законодавством".

У зв’язку з цим частину одинадцяту вважати частиною дванадцятою;

3) статтю 20 доповнити частинами третьою - п’ятою та приміткою такого змісту:

"3. Військові посадові особи не можуть перебувати з близькими особами у відносинах прямої організаційної та правової залежності підлеглої особи від її начальника, у тому числі через вирішення (участь у вирішенні) питань прийняття на службу, звільнення із служби, застосування заохочень, дисциплінарних стягнень, надання вказівок, доручень, контролю за їх виконанням.

4. Стосовно кандидатів на зайняття військових посад, пов’язаних з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських обов’язків, за їх письмовою згодою проводиться спеціальна перевірка в порядку, встановленому Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції".

5. Військові посадові особи, крім військовослужбовців строкової служби, зобов’язані подавати щороку до 1 квітня за місцем служби декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою і в порядку, що встановлені Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції".

На військових посадових осіб поширюються інші вимоги та обмеження, встановлені Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції".

Примітка. Термін "близькі особи" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про засади запобігання і протидії корупції";

4) доповнити статтею 20-1 такого змісту:

"Стаття 20-1. Врегулювання конфлікту інтересів

1. У разі виникнення конфлікту інтересів під час виконання службових повноважень військова посадова особа зобов’язана негайно доповісти про це своєму безпосередньому начальникові. Безпосередній начальник військової посадової особи зобов’язаний вжити всіх необхідних заходів, спрямованих на запобігання конфлікту інтересів, шляхом доручення виконання відповідного службового завдання іншій посадовій особі, особистого виконання службового завдання чи в інший спосіб, передбачений законодавством.

Примітка. Термін "конфлікт інтересів" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про засади запобігання і протидії корупції";

5) у статті 26:

частину шосту доповнити пунктами "і" та "ї" такого змісту:

"і) у зв’язку з набранням законної сили судовим рішенням, відповідно до якого військовослужбовця притягнуто до відповідальності за адміністративне корупційне правопорушення;

ї) у разі неможливості переведення на іншу посаду у зв’язку з безпосереднім підпорядкуванням близькій особі";

частину сьому доповнити пунктами "з" та "и" такого змісту:

"з) у зв’язку з набранням законної сили судовим рішенням, відповідно до якого військовослужбовця притягнуто до відповідальності за адміністративне корупційне правопорушення;

и) у разі неможливості переведення на іншу посаду у зв’язку з безпосереднім підпорядкуванням близькій особі".

36. У Законі України "Про аудиторську діяльність" (Відомості Верховної Ради України, 2006 р., № 44, ст. 432):

1) у статті 4:

частину п’яту викласти в такій редакції:

"Аудитором не може бути особа, яка має не погашену або не зняту судимість за вчинення злочину або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення";

доповнити частиною шостою такого змісту:

"Аудитору забороняється використовувати свої повноваження з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття обіцянки чи пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб";

2) пункт 1 статті 19 після слів "цього Закону" доповнити словами "Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції";

3) статтю 20 доповнити приміткою такого змісту:

"Примітка. Прямими родинними стосунками є родинні стосунки з близькими особами, зазначеними в Законі України "Про засади запобігання і протидії корупції".

{Пункт 37 розділу I втратив чинність на підставі Закону № 1194-VII від 09.04.2014}

38. Дисциплінарний статут служби цивільного захисту, затверджений Законом України "Про Дисциплінарний статут служби цивільного захисту" (Відомості Верховної Ради України, 2009 р., № 29, ст. 398), доповнити статтею 85-1 такого змісту:

"85-1. З метою виявлення причин та умов, що сприяли вчиненню корупційного правопорушення, недотримання вимог Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" за поданням спеціально уповноваженого суб’єкта у сфері протидії корупції за рішенням начальника особи, яка вчинила таке правопорушення, проводиться службове розслідування.

Особа, стосовно якої винесено постанову про притягнення її як обвинуваченої у вчиненні злочину у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов’язаної з наданням публічних послуг, та/або пов’язаного із зловживанням своїм службовим становищем, підлягає відстороненню від виконання повноважень на посаді в порядку, визначеному законом, до розгляду справи судом.

Особа рядового або начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту, стосовно якої складено протокол про адміністративне корупційне правопорушення, може бути відсторонена керівником відповідного органу цивільного захисту від виконання службових повноважень до закінчення розгляду справи судом.

Особа рядового або начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту, яка повідомила про порушення вимог Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" іншою особою рядового або начальницького складу, не може бути звільнена із служби чи змушена до звільнення або притягнута до дисциплінарної відповідальності у зв’язку з таким повідомленням. Рішення про звільнення або притягнення до дисциплінарної відповідальності такої особи оскаржується в установленому законом порядку".

39. У Регламенті Верховної Ради України, затвердженому Законом України "Про Регламент Верховної Ради України" (Відомості Верховної Ради України, 2010 р., №№ 14-17, ст. 133):

1) у частині третій статті 74 слова "декларацію про доходи, зобов’язання фінансового характеру, про свій майновий стан та членів своєї сім’ї за попередній рік за формою, встановленою для державних службовців першої категорії" замінити словами "декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за попередній рік за формою, встановленою Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції";

2) у частині четвертій статті 173 слова "доходи, зобов’язання фінансового характеру та майновий стан щодо себе та членів своєї сім’ї за попередній рік за формою, встановленою для державних службовців, які займають посади, віднесені до першої і другої категорій посад державних службовців" замінити словами "майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за попередній рік за формою, встановленою Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції";

3) у частині другій статті 205 слова "особисті доходи; зобов’язання фінансового характеру та майновий стан за рік, що передує року подання" замінити словами "майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за попередній рік за формою, встановленою Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції".

{Пункт 40 розділу I втратив чинність на підставі Закону № 595-VIII від 14.07.2015}

41. У Законі України "Про судоустрій і статус суддів" (Відомості Верховної Ради України, 2010 р., №№ 41-45, ст. 529; 2011 р., № 23, ст. 160; із змінами, внесеними Законом України від 24 квітня 2012 року № 4661-VI):

1) у статті 54:

у частині четвертій:

пункти 6 і 7 викласти в такій редакції:

"6) виконувати вимоги та дотримуватися обмежень, встановлених Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції";

7) подавати щороку до 1 квітня за місцем роботи декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою і в порядку, що встановлені Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції";

2) частину першу статті 67 після абзацу восьмого доповнити трьома новими абзацами такого змісту:

"8) декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою і в порядку, що встановлені Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції";

9) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

10) довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності)".

У зв’язку з цим абзаци дев’ятий та десятий вважати відповідно абзацами дванадцятим та тринадцятим;

3) пункт 7 частини четвертої статті 75 викласти в такій редакції:

"7) декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою і в порядку, що встановлені Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції";

4) пункт 6 статті 83 викласти в такій редакції:

"6) неподання або несвоєчасне подання для оприлюднення декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою і в порядку, що встановлені Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції", зазначення в ній завідомо неправдивих відомостей".

{Пункт 42 розділу I втратив чинність на підставі Закону № 794-VII від 27.02.2014}

43. Частину шосту статті 6 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 32, ст. 314) викласти в такій редакції:

"6. Не належать до інформації з обмеженим доступом відомості, зазначені у декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, оформленої за формою і в порядку, що встановлені Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції", крім відомостей, зазначених у пункті 7 примітки додатка до цього Закону".

44. У Законі України "Про Раду міністрів Автономної Республіки Крим" (Відомості Верховної Ради України, 2012 р., № 2-3, ст. 3; із змінами, внесеними Законом України від 24 квітня 2012 року № 4661-VI):

1) у частині третій статті 7:

в абзаці першому слова "майновий стан і доходи (податкова декларація) за рік, що передує року подання" замінити словами "майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за попередній рік за формою, встановленою Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції";

доповнити абзацом третім такого змісту:

"Стосовно кандидата на посаду Голови Ради міністрів Автономної Республіки Крим за його письмовою згодою проводиться спеціальна перевірка в порядку, встановленому Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції";

2) у частині третій статті 8:

в абзаці першому слова "майновий стан і доходи (податкові декларації) за рік, що передує року подання" замінити словами "майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за попередній рік за формою, встановленою Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції";

доповнити абзацом третім такого змісту:

"Стосовно кандидатів на посади членів Ради міністрів Автономної Республіки Крим за їх письмовою згодою проводиться спеціальна перевірка в порядку, встановленому Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції".

45. У Дисциплінарному статуті прокуратури України, затвердженому Постановою Верховної Ради України від 6 листопада 1991 року № 1796-ХII (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 4, ст. 15):

1) статтю 11 доповнити частиною другою такого змісту:

"З метою виявлення причин та умов, що сприяли вчиненню корупційного правопорушення, або невиконання вимог Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" за поданням спеціально уповноваженого суб’єкта у сфері протидії корупції за рішенням керівника особи, яка вчинила таке правопорушення, проводиться службове розслідування відповідно до порядку проведення службового розслідування в органах прокуратури України";

2) статтю 12 викласти в такій редакції:

"Стаття 12. Дисциплінарне стягнення застосовується протягом одного місяця з дня виявлення проступку, не враховуючи часу службової перевірки, тимчасової непрацездатності працівника та перебування його у відпустці, але не пізніше одного року з дня вчинення проступку. Строк проведення службової перевірки не може перевищувати двох місяців.

За один і той самий проступок може бути накладене тільки одне дисциплінарне стягнення.

Прокурор або слідчий, стосовно якого винесено постанову про притягнення його як обвинуваченого у вчиненні злочину у сфері службової та професійної діяльності, пов’язаної з наданням публічних послуг, та/або пов’язаного із зловживанням своїм службовим становищем, підлягає відстороненню від виконання повноважень на посаді в порядку, визначеному законом, до розгляду справи судом.

Прокурор або слідчий, стосовно якого складено протокол про адміністративне корупційне правопорушення, може бути відсторонений керівником відповідного органу прокуратури від виконання службових повноважень до закінчення розгляду справи судом.

У разі вчинення працівником діяння, не сумісного з перебуванням на роботі в органах прокуратури, його звільнення проводиться незалежно від часу вчинення проступку.

Прокурор або слідчий, який повідомив про порушення вимог Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" іншим працівником прокуратури, не може бути звільнений чи змушений до звільнення з роботи або притягнутий до дисциплінарної відповідальності у зв’язку з таким повідомленням.

Рішення про звільнення або притягнення до дисциплінарної відповідальності таких осіб оскаржується в установленому законом порядку".

46. Статтю 4.5 Положення про помічника-консультанта народного депутата України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 13 жовтня 1995 року № 379/95-ВР (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 37, ст. 283; 2004 р., № 23, ст. 320), доповнити частиною третьою такого змісту:

"3. Помічник-консультант народного депутата України, якого притягнуто до відповідальності за корупційне правопорушення, підлягає звільненню з посади у триденний строк з дня отримання керівником Апарату Верховної Ради України копії відповідного судового рішення, яке набрало законної сили".

II. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

Президент України

В.ЯНУКОВИЧ

м. Київ
17 травня 2012 року
№ 4711-VI


  Пошук Знайти слова на сторiнцi:     
* тiльки українськi (або рос.) лiтери, мiнiмальна довжина слова 3 символи...

Сторінки:  1  [ 2 ]
« попередня сторінка