Про Державний бюджет України на 2005 рік
Верховна Рада України; Закон, Перелік, Бюджет від 23.12.20042285-IV
Документ 2285-15, чинний, поточна редакція — Редакція від 05.01.2006, підстава 3196-15
 

Сторінки:  [ 1 ]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12
наступна сторінка »  

                                                          
З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про Державний бюджет України на 2005 рік
( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2005, N 7-8, ст.162 )
( Із змінами, внесеними згідно із Законом
N 2392-IV ( 2392-15 ) від 01.02.2005, ВВР, 2005, N 13, ст.228 )
( Щодо змін додатково див. Закон
N 2496-IV ( 2496-15 ) від 18.03.2005, ВВР, 2005, N 21, ст.300 )
( В редакції Закону N 2505-IV ( 2505-15 ) від 25.03.2005,
ВВР, 2005, N 17, N 18-19, ст.267 )
( Із змінами, внесеними згідно із Законами
N 2640-IV ( 2640-15 ) від 02.06.2005, ВВР, 2005, N 29, ст.380
N 2711-IV ( 2711-15 ) від 23.06.2005, ВВР, 2005, N 33, ст.430
N 2771-IV ( 2771-15 ) від 07.07.2005, ВВР, 2005, N 34, ст.441
N 3050-IV ( 3050-15 ) від 03.11.2005, ВВР, 2006, N 4, ст.59
N 3196-IV ( 3196-15 ) від 14.12.2005, ВВР, 2006, N 12, ст.108
N 3234-IV ( 3234-15 ) від 20.12.2005, ВВР, 2006, N 7, ст.85 )

I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 1. Установити доходи Державного бюджету України на
2005 рік у сумі 106.124.985,5 тис. гривень, у тому числі доходи
загального фонду Державного бюджету України - у сумі
83.509.475,1 тис. гривень та доходи спеціального фонду Державного
бюджету України - у сумі 22.615.510,4 тис. гривень, згідно з
додатком N 1 до цього Закону. ( Частина перша статті 1 в редакції
Закону N 2640-IV ( 2640-15 ) від 02.06.2005; із змінами, внесеними
згідно із Законами N 2771-IV ( 2771-15 ) від 07.07.2005, N 3050-IV
( 3050-15 ) від 03.11.2005 )
Затвердити видатки Державного бюджету України на 2005 рік у
сумі 117.394.610,1 тис. гривень, у тому числі видатки
загального фонду Державного бюджету України - у сумі
94.145.569,9 тис. гривень та видатки спеціального фонду Державного
бюджету України - у сумі 23.249.040,2 тис. гривень. ( Частина
друга статті 1 в редакції Закону N 2640-IV ( 2640-15 ) від
02.06.2005; із змінами, внесеними згідно із Законами N 2771-IV
( 2771-15 ) від 07.07.2005, N 3050-IV ( 3050-15 ) від 03.11.2005,
N 3234-IV ( 3234-15 ) від 20.12.2005 )
Затвердити на 2005 рік:
обсяги повернення кредитів до Державного бюджету України у
сумі 2.503.263,1 тис. гривень, у тому числі повернення кредитів до
загального фонду Державного бюджету України - у сумі
1.192.145,4 тис. гривень та повернення кредитів до спеціального
фонду Державного бюджету України - у сумі
1.311.117,7 тис. гривень;
обсяги надання кредитів з Державного бюджету України у сумі
2.362.496,8 тис. гривень, у тому числі надання кредитів із
загального фонду Державного бюджету України - у сумі
729.869,4 тис. гривень та надання кредитів із спеціального фонду
Державного бюджету України - у сумі 1.632.627,4 тис. гривень.
( Абзац третій частини третьої статті 1 із змінами, внесеними
згідно із Законами N 2771-IV ( 2771-15 ) від 07.07.2005, N 3050-IV
( 3050-15 ) від 03.11.2005 )
Установити граничний розмір дефіциту Державного бюджету
України на 2005 рік у сумі 11.128.858,3 тис. гривень, у тому числі
граничний розмір дефіциту загального фонду Державного бюджету
України - у сумі 10.173.818,8 тис. гривень та граничний розмір
дефіциту спеціального фонду Державного бюджету України - у сумі
955.039,5 тис. гривень, згідно з додатком N 2 до цього Закону.
( Частина четверта статті 1 із змінами, внесеними згідно із
Законами N 3050-IV ( 3050-15 ) від 03.11.2005, N 3234-IV
( 3234-15 ) від 20.12.2005 )
Установити оборотну касову готівку Державного бюджету України
на 2005 рік у розмірі до двох відсотків видатків загального фонду
Державного бюджету України, визначених цією статтею.
II. ДОХОДИ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ
Стаття 2. Установити, що до доходів загального фонду
Державного бюджету України на 2005 рік належать:
1) податок з доходів фізичних осіб, що утримується з
грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат,
одержаних військовослужбовцями та особами рядового і
начальницького складу (в тому числі відрядженими до органів
виконавчої влади та інших цивільних установ) у зв'язку з
виконанням обов'язків несення служби, за рахунок відповідних
бюджетних асигнувань установ, що утримуються із державного
бюджету, які є джерелом доходів цих осіб;
2) податок на прибуток підприємств (крім податку на прибуток
підприємств комунальної власності та податкової заборгованості
минулих років з податку на прибуток житлово-комунальних
підприємств, підприємств Національної акціонерної компанії
"Нафтогаз України" і паливно-енергетичного комплексу, яка є
джерелом формування спеціального фонду державного бюджету за
відповідними напрямами, визначеними у цьому Законі);
3) збір за спеціальне водокористування (крім податкової
заборгованості минулих років житлово-комунальних підприємств,
підприємств Національної акціонерної компанії "Нафтогаз України" і
паливно-енергетичного комплексу із збору за спеціальне
водокористування, яка є джерелом формування спеціального фонду
державного бюджету за відповідними напрямами, визначеними у цьому
Законі);
4) збір за спеціальне використання лісових ресурсів
державного значення;
5) платежі за користування надрами загальнодержавного
значення;
6) 25,45 відсотка збору за геологорозвідувальні роботи,
виконані за рахунок Державного бюджету України;
7) суми податку на додану вартість, які підлягають
зарахуванню до доходів Державного бюджету України (крім податкової
заборгованості минулих років з податку на додану вартість
житлово-комунальних підприємств, підприємств Національної
акціонерної компанії "Нафтогаз України" і паливно-енергетичного
комплексу, яка є джерелом формування спеціального фонду державного
бюджету за відповідними напрямами, визначеними у цьому Законі, а
також податкової заборгованості минулих років з податку на додану
вартість підприємств, що постачають товари (роботи, послуги)
закритому акціонерному товариству "ЗАЗ", яка задіяна у проведенні
розрахунків по придбанню спецавтотранспорту, відповідно до статті
95 цього Закону);
8) акцизний збір з вироблених в Україні товарів (крім
акцизного збору з вироблених в Україні товарів, що сплачується
платниками, які зареєстровані в Автономній Республіці Крим,
70 відсотків акцизного збору з вироблених в Україні нафтопродуктів
і транспортних засобів); ( Пункт 8 статті 2 набирає чинності з 1 січня 2005 року згідно з
розділом II "Прикінцеві положення" Закону N 2505-IV ( 2505-15 )
від 25.03.2005 )
9) акцизний збір з ввезених на територію України товарів
(крім 70 відсотків акцизного збору з ввезених на територію України
нафтопродуктів і транспортних засобів); ( Пункт 9 статті 2 набирає чинності з 1 січня 2005 року згідно з
розділом II "Прикінцеві положення" Закону N 2505-IV ( 2505-15 )
від 25.03.2005 )
10) плата за ліцензії на певні види господарської діяльності
(крім плати за ліцензії, що видаються Радою міністрів Автономної
Республіки Крим, виконавчими органами місцевих рад і місцевими
органами виконавчої влади, та плати за ліцензії на право
роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами);
11) кошти, отримані за вчинення консульських дій на території
України, та 90 відсотків коштів, отриманих за вчинення
консульських дій за межами України, в установленому Кабінетом
Міністрів України порядку;
12) ввізне мито (крім 70 відсотків ввізного мита з
нафтопродуктів і транспортних засобів та шин до них); ( Пункт 12 статті 2 набирає чинності з 1 січня 2005 року згідно з
розділом II "Прикінцеві положення" Закону N 2505-IV ( 2505-15 )
від 25.03.2005 )
13) рентна плата за нафту та природний газ, газовий
конденсат, що видобуваються в Україні;
14) надходження від розміщення в установах банків тимчасово
вільних бюджетних коштів, які обліковуються на рахунках Державного
казначейства України;
15) державне мито в частині, що відповідно до закону
зараховується до державного бюджету;
16) надходження від санкцій (штрафів, пені тощо), що
застосовуються за рішеннями уповноважених посадових осіб
Антимонопольного комітету України, інших органів виконавчої влади
(крім адміністративних штрафів, що накладаються виконавчими
органами відповідних рад та утвореними ними в установленому
порядку адміністративними комісіями), а також за рішеннями судів,
прийнятими за зверненнями Державної автомобільної інспекції
України; штрафних санкцій, отриманих внаслідок невиконання
укладених розпорядником бюджетних коштів угод з суб'єктами
господарювання на придбання товарів, робіт і послуг за рахунок
коштів державного бюджету;
17) кошти від реалізації майна, конфіскованого за рішенням
суду, скарбів, майна, одержаного державою в порядку спадкоємства
чи дарування, безхазяйного майна, валютних цінностей, що
пересилаються в міжнародних поштових відправленнях із порушенням
норм актів Всесвітнього поштового союзу, невручених міжнародних та
внутрішніх поштових відправлень, майна з обмеженим терміном
зберігання, майна, вилученого для забезпечення сплати штрафів або
з метою відшкодування належних державному бюджету платежів,
знахідок, а також валютні цінності і грошові кошти, власники яких
невідомі;
18) дивіденди (доход), нараховані на акції (частки, паї)
господарських товариств, які є у державній власності. Національній
акціонерній компанії "Нафтогаз України" до 1 квітня 2005 року
забезпечити перерахування до загального фонду Державного бюджету
України заборгованості по сплаті дивідендів, нарахованих на
державну частку акцій за період роботи компанії у 2000-2002 роках,
у сумі 102.000 тис. гривень;
19) 80 відсотків коштів, отриманих бюджетними установами та
організаціями за здані у вигляді брухту і відходів золото,
платину, метали платинової групи, дорогоцінне каміння, і
50 відсотків коштів, отриманих бюджетними установами та
організаціями за здане у вигляді брухту і відходів срібло;
20) 20 відсотків надходжень до Державного спеціалізованого
фонду фінансування загальнодержавних витрат на авіаційну
діяльність та участь України у міжнародних авіаційних
організаціях;
21) 10 відсотків портового (адміністративного) збору;
22) відрахування від сум перевищення розрахункової величини
фонду оплати праці на підприємствах-монополістах;
23) надходження від реалізації розброньованих матеріальних
цінностей мобілізаційного резерву в обсягах, визначених у додатку
N 1 до цього Закону по загальному фонду бюджету;
24) до розмежування земель державної та комунальної
власності - 10 відсотків надходжень від продажу земельних ділянок
несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній
власності; після розмежування земель державної та комунальної
власності - 100 відсотків надходжень від продажу земельних ділянок
несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній
власності;
25) рентна плата за транзитне транспортування природного газу
(крім заборгованості минулих років, яка спрямовується на
розрахунки з погашення зобов'язань держави по знецінених грошових
заощадженнях громадян в установах Ощадного банку колишнього СРСР
та державних цінних паперах колишнього СРСР);
26) рентна плата за транспортування нафти та нафтопродуктів
магістральними нафтопроводами та продуктопроводами;
27) рентна плата за транзитне транспортування аміаку;
28) 50 відсотків суми виконавчого збору, стягнутого державною
виконавчою службою;
29) надходження від Національної акціонерної компанії
"Нафтогаз України" в рахунок погашення заборгованості за Угодою
між Кабінетом Міністрів України та Урядом Російської Федерації про
передачу з України до Російської Федерації важких
бомбардувальників ТУ-160 та ТУ-95 МС, крилатих ракет повітряного
базування великої дальності та обладнання ( 643_116 ) (крім
надходжень у рахунок погашення такої заборгованості у сумі
50.000 тис. гривень, які спрямовуються на закупівлю світлих
нафтопродуктів);
30) плата за видачу, переоформлення, продовження терміну дії
ліцензій на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій та
видачу копій і дублікатів таких ліцензій;
31) плата за виділення номерного ресурсу;
32) плата за видачу, переоформлення, продовження терміну дії
ліцензій на користування радіочастотним ресурсом України та видачу
дублікатів таких ліцензій;
33) надходження коштів від реалізації надлишкового озброєння,
військової та спеціальної техніки, іншого майна Збройних Сил
України (крім надходжень, визначених статтею 101 цього Закону);
34) 50 відсотків плати за оренду майна (крім військового
майна і майна Національної академії наук України та галузевих
академій наук), що належить бюджетним установам, які утримуються
за рахунок державного бюджету;
35) кошти, що надійдуть від рекламодавців алкогольних напоїв
і тютюнових виробів;
36) частина прибутку (доходу) господарських організацій, що
вилучається до бюджету, крім надходження коштів від Державного
підприємства "Національна атомна енергогенеруюча компанія
"Енергоатом" відповідно до статті 8 Закону України "Про
впорядкування питань, пов'язаних із забезпеченням ядерної безпеки"
( 1868-15 ) (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., N 46,
ст. 511);
37) плата за надані в оренду ставки, що знаходяться в
басейнах річок загальнодержавного значення;
38) митні збори;
39) надходження коштів від продажу на аукціонах спеціальних
дозволів (ліцензій) на користування надрами та збору за видачу
таких дозволів;
40) надходження від секретаріату ООН за участь українського
контингенту Збройних Сил України в миротворчих операціях;
41) кошти, що надійдуть від надання учасниками торгів
забезпечення їх тендерної пропозиції, які не підлягають поверненню
учасникам торгів у випадках, передбачених Законом України "Про
закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 )
(Відомості Верховної Ради України, 2000 р., N 20, ст. 148);
42) кошти, що надійдуть від учасника - переможця процедури
закупівлі, під час укладання договору про закупівлю, забезпечення
його виконання, які не підлягають поверненню учаснику - переможцю,
відповідно до умов договору;
43) інші доходи, що підлягають зарахуванню до Державного
бюджету України згідно із статтею 29 Бюджетного кодексу України
( 2542-14 ).
Стаття 3. Установити, що суб'єкти господарювання, які
здійснюють видобуток вуглеводневої сировини, а саме, природного
газу (у тому числі нафтового (попутного) газу) та газового
конденсату і нафти (у тому числі з родовищ із важковидобувними та
виснаженими запасами, включаючи понад базовий) на підставі
спеціальних дозволів (ліцензій) на право користування надрами,
вносять у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, до
Державного бюджету України:
рентну плату за природний газ (у тому числі і нафтовий
(попутний) газ):
- у розмірі 30,6 гривні за 1.000 куб. метрів видобутого
природного газу (у тому числі за базові і понад базові обсяги,
видобуті з родовищ із важковидобувними і виснаженими запасами, а
також за нафтовий (попутний) газ), крім обсягів природного газу (у
тому числі і нафтового (попутного) газу), видобутих із морських
родовищ та з покладів, що повністю залягають на глибині понад
5.000 метрів;
- у розмірі 10 гривень за 1.000 куб. метрів видобутого
природного газу (у тому числі і нафтового (попутного) газу) з
покладів, що повністю залягають на глибині понад 5.000 метрів;
- у розмірі 7,8 гривні за 1.000 куб. метрів видобутого
природного газу (у тому числі і нафтового (попутного) газу) із
морських родовищ;
рентну плату за нафту (у тому числі за базові і понад базові
обсяги, видобуті з родовищ із важковидобувними і виснаженими
запасами) - у розмірі 550 гривень за одну тонну видобутої нафти;
( Абзац шостий статті 3 в редакції Закону N 2771-IV ( 2771-15 )
від 07.07.2005 )
рентну плату за газовий конденсат: ( Абзац сьомий статті 3 в
редакції Закону N 2771-IV ( 2771-15 ) від 07.07.2005 )
- у розмірі 550 гривень за одну тонну газового конденсату,
видобутого з покладів, що залягають на глибині до 5000 метрів
включно; ( Статтю 3 доповнено абзацом згідно із Законом N 2771-IV
( 2771-15 ) від 07.07.2005 )
- у розмірі 250 гривень за одну тонну газового конденсату,
видобутого з покладів, що повністю залягають на глибині понад 5000
метрів. ( Статтю 3 доповнено абзацом згідно із Законом N 2771-IV
( 2771-15 ) від 07.07.2005 )
Стаття 4. Установити, що у 2005 році продаж нафти і газового
конденсату та вугілля власного видобутку підприємствами, частка
держави у статутному фонді яких перевищує 50 відсотків,
здійснюється виключно на аукціонах у порядку, визначеному
Кабінетом Міністрів України.
Стаття 5. Установити, що суб'єкти господарювання, які
здійснюють транспортування трубопровідним транспортом територією
України природного газу, нафти та аміаку, вносять до Державного
бюджету України:
рентну плату за транзитне транспортування природного газу в
розмірі 1,67 гривні за 1.000 куб. метрів газу на кожні
100 кілометрів відстані;
рентну плату за транспортування нафти і нафтопродуктів
магістральними нафтопроводами та продуктопроводами в розмірі,
еквівалентному 0,89 долара США за одну тонну нафти або
нафтопродуктів, що транспортуються;
рентну плату за транзитне транспортування аміаку в розмірі,
еквівалентному 1,0 долара США за одну тонну на кожні
100 кілометрів відстані.
Сплата зазначених платежів здійснюється щодекадно
(15, 25 числа поточного місяця, 5 числа наступного місяця)
виходячи з обсягів природного газу, нафти, аміаку, що
транспортуються територією України, у порядку, визначеному
Кабінетом Міністрів України.
Рентна плата за транспортування нафти і нафтопродуктів
магістральними нафтопроводами та продуктопроводами та рентна плата
за транзитне транспортування аміаку сплачуються у національній
валюті України за офіційним курсом гривні до долара США,
встановленим Національним банком України на день, що передує дню
сплати платежу.
Розрахунки з рентної плати за транзитне транспортування
природного газу, аміаку через територію України та рентної плати
за транспортування нафти магістральними нафтопроводами подаються
до органів стягнення щомісячно до 20 числа місяця, наступного за
звітним.
Сума рентної плати, яка була нарахована за звітний період і
не була внесена в установлений термін (протягом 30 календарних
днів, наступних за останнім календарним днем звітного
(податкового) місяця), сплачується до Державного бюджету України
із нарахуванням пені у порядку, встановленому Законом України "Про
порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами
та державними цільовими фондами" ( 2181-14 ) (Відомості Верховної
Ради України, 2001 р., N 10, ст. 44).
Стаття 6. Установити, що суб'єкти господарювання, які
здійснюють експорт:
природного газу у газоподібному стані, сплачують ставку
вивізного (експортного) мита у розмірі 25 доларів США за
1.000 куб. метрів;
газу (крім природного) у газоподібному стані, сплачують
ставку вивізного (експортного) мита у розмірі 25 доларів США за
1.000 куб. метрів;
природного газу у скрапленому стані, сплачують ставку
вивізного (експортного) мита у розмірі 25 доларів США за 1 тонну;
скраплених газів (крім природного), сплачують ставку
вивізного (експортного) мита у розмірі 25 доларів США за 1 тонну,
якщо більші розміри не встановлені міжнародними угодами,
обов'язковими для України.
Стаття 7. Кабінету Міністрів України погасити у 2005 році
частину заборгованості, визначену абзацом третім частини першої
статті 1 Закону України "Про реструктуризацію боргових зобов'язань
Кабінету Міністрів України перед Національним банком України"
( 1697-14 ) (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., N 31,
ст. 248; 2002 р., N 12-13, ст. 92; 2003 р., N 10-11, ст. 86;
2004 р., N 17-18, ст. 250), у сумі 264.500 тис. гривень.
Установити, що Національний банк України у 2005 році вносить
до Державного бюджету України перевищення кошторисних доходів над
кошторисними видатками Національного банку України за 2004 рік, а
також у повному обсязі кошти доходу за процентними облігаціями
внутрішньої державної позики (далі - ПОВДП) 2000 року, що
сплачуються Міністерством фінансів України у 2005 році, на
загальну суму не менш як 1.209.497,1 тис. гривень. Ці кошти
перераховуються до бюджету щомісяця рівними частинами одночасно із
сплатою Міністерством фінансів України доходу за ПОВДП 2000 року,
а у разі недонадходження відповідних коштів до Державного бюджету
України - зараховуються у наступному місяці в рахунок сплати
Міністерством фінансів України доходу за ПОВДП 2000 року.
Стаття 8. Органам державної податкової служби України:
зараховувати належні до відшкодування суми податку на додану
вартість платникам, яким відповідно до закону реструктуризовано
заборгованість по цьому податку та інших реструктуризованих сумах
податків, що належать державному бюджету, та/або надано
відстрочку/розстрочку по сплаті цих податків у рахунок зменшення
реструктуризованих та/або відстрочених (розстрочених) сум
зазначених податків незалежно від визначеного законом терміну їх
реструктуризації та/або відстрочки (розстрочки);
здійснювати відшкодування сум податку на додану вартість
платнику податку, який має прострочену заборгованість перед
державою за кредитом, залученим державою або під державні
гарантії, позичкою та фінансовою допомогою на зворотній основі,
наданими з державного бюджету (далі - позичальник), або
заборгованість по розрахунках з позичальником, в тому числі за
закуплену за рахунок такого кредиту сільськогосподарську техніку
(далі - дебітор), в 2005 році виключно в рахунок погашення
простроченої заборгованості позичальника перед державою за таким
кредитом, позичкою, фінансовою допомогою на зворотній основі та в
рахунок погашення заборгованості дебітора перед позичальником для
подальшого спрямування відшкодованих сум в рахунок погашення
простроченої заборгованості позичальника перед державою за цим
кредитом.
Стаття 9. Установити, що у 2005 році:
у разі вивезення (експорту) товарів (робіт, послуг) за межі
митної території України шляхом бартерних (товарообмінних)
операцій сума податку на додану вартість, сплачена (нарахована) у
зв'язку з придбанням товарів (робіт, послуг), не відноситься на
збільшення податкового кредиту, а включається до складу валових
витрат виробництва (обігу) платника податку;
операції з ввезення природного газу на митну територію
України відповідно до зовнішньоекономічних контрактів, укладених
на виконання міжнародних договорів України, звільняються від
обкладення податком на додану вартість; ( Абзац третій статті 9
викласти в редакції Закону N 3050-IV ( 3050-15 ) від 03.11.2005 )
операції з продажу ввезеного природного газу на митній
території України, крім операцій з продажу такого газу для
населення, бюджетних установ та інших споживачів, що не є
платниками цього податку, оподатковуються за нульовою ставкою
податку на додану вартість;
продаж спеціальних дозволів (ліцензій) на користування
надрами здійснюється на аукціонах, порядок проведення яких
встановлюється Кабінетом Міністрів України;
Кабінет Міністрів України може встановлювати мінімальну митну
вартість, але не нижче індикативних цін, на окремі товари, що
переміщуються через митний кордон України;
звільняються від оподаткування податком на додану вартість
науково-дослідні і дослідницько-конструкторські роботи, які
виконуються українськими підприємствами за рахунок кредитних
коштів, залучених під гарантії Уряду України для фінансування
міжнародного проекту "Циклон-4".
Стаття 10. Установити, що відрахування Державного
підприємства "Національна атомна енергогенеруюча компанія
"Енергоатом", які здійснюються відповідно до статті 8 Закону
України "Про впорядкування питань, пов'язаних із забезпеченням
ядерної безпеки" ( 1868-15 ) (Відомості Верховної Ради України,
2004 р., N 46, ст. 511), зараховуються до спеціального фонду
Державного бюджету України за нормативом та у порядку,
встановленому Кабінетом Міністрів України.
Стаття 11. Відкритим акціонерним товариствам "Донбасенерго",
"Дніпроенерго", "ДЕК "Центренерго", "Турбоатом", "Кримський
содовий завод", "Енергопостачальна компанія "Закарпаттяобленерго";
Акціонерній енергетичній компанії "Київенерго" та іншим
господарським товариствам, у статутному фонді яких є державна
частка, забезпечити перерахування до загального фонду Державного
бюджету України заборгованості по сплаті дивідендів, нарахованих
на державну частку акцій за результатами фінансово-господарської
діяльності у 1999-2003 роках.
Стаття 12. Установити, що джерелами формування спеціального
фонду Державного бюджету України на 2005 рік у частині доходів є:
1) 70 відсотків акцизного збору з вироблених в Україні
нафтопродуктів і транспортних засобів; ( Пункт 1 статті 12 набирає чинності з 1 січня 2005 року згідно з
розділом II "Прикінцеві положення" Закону N 2505-IV ( 2505-15 )
від 25.03.2005 )
2) 70 відсотків акцизного збору з ввезених на територію
України нафтопродуктів і транспортних засобів; ( Пункт 2 статті 12 набирає чинності з 1 січня 2005 року згідно з
розділом II "Прикінцеві положення" Закону N 2505-IV ( 2505-15 )
від 25.03.2005 )
3) 10 відсотків коштів, отриманих за вчинення консульських
дій за межами України;
4) 70 відсотків ввізного мита з нафтопродуктів і транспортних
засобів та шин до них; ( Пункт 4 статті 12 набирає чинності з 1 січня 2005 року згідно з
розділом II "Прикінцеві положення" Закону N 2505-IV ( 2505-15 )
від 25.03.2005 )
5) надходження від збору у вигляді цільової надбавки до
діючого тарифу на електричну та теплову енергію;
6) платежі, пов'язані з перебуванням Чорноморського флоту
Російської Федерації на території України, відповідно до укладеної
28 травня 1997 року Угоди між Урядом України і Урядом Російської
Федерації про взаємні розрахунки, пов'язані з поділом
Чорноморського флоту та перебуванням Чорноморського флоту
Російської Федерації на території України ( 643_077 );
7) 50 відсотків суми виконавчого збору, стягнутого державною
виконавчою службою;
8) надходження коштів від реалізації матеріальної частини
виробів військового призначення та/або їх складових, що належать
Національному космічному агентству України;
9) надходження коштів від реалізації надлишкового озброєння,
військової та спеціальної техніки, іншого майна утворених
відповідно до законів України військових формувань (крім Збройних
Сил України) і правоохоронних органів;
10) збори на обов'язкове державне пенсійне страхування, що
відповідно до закону сплачуються при здійсненні безготівкових
операцій з купівлі-продажу валют, торгівлі ювелірними виробами із
золота (крім обручок), платини і дорогоцінного каміння та при
відчуженні легкових автомобілів, з операцій купівлі-продажу
нерухомого майна, з надання послуг стільникового рухомого зв'язку
(додаткові збори на виплату пенсій) у порядку, визначеному
Кабінетом Міністрів України;
11) 80 відсотків надходжень до Державного спеціалізованого
фонду фінансування загальнодержавних витрат на авіаційну
діяльність та участь України у міжнародних авіаційних
організаціях;
12) 90 відсотків портового (адміністративного) збору;
13) надходження до страхового фонду безпеки авіації;
14) надходження від зборів за підготовку до державної
реєстрації авторського права і договорів, які стосуються права
автора на твір, та коштів, одержаних від продажу контрольних
марок;
15) надходження від видачі сертифікатів на експортно-імпортні
операції з наркотичними засобами, психотропними речовинами і
прекурсорами;
16) власні надходження бюджетних установ (у тому числі
наукових установ Національної академії наук України і галузевих
академій наук України), які утримуються за рахунок коштів
державного бюджету, в тому числі плата за оренду військового
майна, майна Національної академії наук України і галузевих
академій наук та 50 відсотків плати за оренду іншого майна, що
належить бюджетним установам, які утримуються за рахунок коштів
державного бюджету, а також надходження, що отримуються
Міністерством внутрішніх справ України від будь-яких платних
послуг; ( Пункт 16 статті 12 із змінами, внесеними згідно із
Законом N 2771-IV ( 2771-15 ) від 07.07.2005 )
17) надходження від реалізації матеріальних цінностей
державного резерву;
18) надходження від реалізації розброньованих матеріальних
цінностей мобілізаційного резерву понад обсяги, визначені додатком
N 1 до цього Закону по загальному фонду Державного бюджету
України, які зараховуються до спеціального фонду Державного
бюджету України щомісячно за фактом перевиконання помісячних
обсягів цих надходжень загального фонду, установлених помісячним
розписом доходів загального фонду Державного бюджету України на
2005 рік;
19) надходження від секретаріату ООН за участь українського
контингенту органів внутрішніх справ України в миротворчих
операціях;
20) надходження до Фонду України соціального захисту
інвалідів;
21) 30 відсотків збору за забруднення навколишнього
природного середовища;
22) 70 відсотків надходжень від збору за проведення
гастрольних заходів;
23) 74,55 відсотка збору за геологорозвідувальні роботи,
виконані за рахунок Державного бюджету України;
24) податкова заборгованість минулих років та нараховані суми
податків, які виникли після проведення розрахунків згідно із
статтею 39 цього Закону житлово-комунальних підприємств,
Національної акціонерної компанії "Нафтогаз України" і підприємств
паливно-енергетичного комплексу з податку на прибуток підприємств
(крім підприємств комунальної власності), податку на додану
вартість, збору за спеціальне водокористування та з рентної плати
за транзитне транспортування природного газу, яка спрямовується на
розрахунки з погашення зобов'язань держави по знецінених грошових
заощадженнях громадян в установах Ощадного банку колишнього СРСР
та державних цінних паперах колишнього СРСР;
25) надходження від Національної акціонерної компанії
"Нафтогаз України" в рахунок погашення заборгованості за Угодою
між Кабінетом Міністрів України та Урядом Російської Федерації про
передачу з України до Російської Федерації важких
бомбардувальників ТУ-160 та ТУ-95 МС, крилатих ракет повітряного
базування великої дальності та обладнання ( 643_116 ) у сумі
50.000 тис. гривень;
26) надходження від плати за оформлення посвідчення
закордонного українця;
27) податкова заборгованість минулих років з податку на
додану вартість підприємств, що постачають товари (роботи,
послуги) закритому акціонерному товариству "ЗАЗ", яка задіяна у
проведенні розрахунків по придбанню спецавтотранспорту, відповідно
до статті 95 цього Закону;
28) надходження від Державного підприємства "Національна
атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" від погашення
заборгованості компанії перед цільовим галузевим фондом створення
ядерно-паливного циклу в Україні за придбаний концентрат
природного урану та поставлене йому на компенсаційній основі
протягом 1994-1999 років ядерне паливо у сумі 120.000 тис.
гривень;
29) частина виручки від реалізації природного газу у
2000 році, що отримувалась як плата за транзит природного газу
через територію України;

( Пункт 30 статті 12 виключено на підставі Закону N 3050-IV
( 3050-15 ) від 03.11.2005 )

31) надходження, визначені статтею 101 цього Закону;
32) надходження коштів від збору на розвиток виноградарства,
садівництва і хмелярства; ( Пункт 32 статті 12 набирає чинності з 1 січня 2005 року згідно з
розділом II "Прикінцеві положення" Закону N 2505-IV ( 2505-15 )
від 25.03.2005 )
33) надходження коштів від Державного підприємства
"Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом"
відповідно до статті 8 Закону України "Про впорядкування питань,
пов'язаних із забезпеченням ядерної безпеки" ( 1868-15 )
(Відомості Верховної Ради України, 2004 р., N 46, ст. 511);
34) надходження збору у вигляді цільової надбавки до діючого
тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності.
Стаття 13. Національній акціонерній компанії "Нафтогаз
України" забезпечити перерахування до спеціального фонду
Державного бюджету України частини виручки від реалізації
природного газу у 2000 році, що отримувалась як плата за транзит
природного газу через територію України, у розмірі 1.005.422 тис.
гривень.
Установити, що сплата зазначеного платежу здійснюється
рівними частками щомісячно протягом 2005 року. Порядок сплати
цього платежу та контролю за його надходженням затверджується
Кабінетом Міністрів України. На суму несвоєчасно внесених коштів
нараховується пеня, яка сплачується до Державного бюджету України
з розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного
банку України від сум недоплати, розрахованої за кожний день
прострочення платежу, починаючи з наступного дня після настання
строку платежу і по день сплати включно.
Стаття 14. Державному підприємству "Національна атомна
енергогенеруюча компанія "Енергоатом" забезпечити щомісячно
рівними частинами протягом 2005 року перерахування до спеціального
фонду бюджету 120.000 тис. гривень заборгованості перед цільовим
галузевим фондом створення ядерно-паливного циклу в Україні за
придбаний концентрат природного урану та поставлене йому на
компенсаційній основі протягом 1994-1999 років ядерне паливо.
III. ДЕРЖАВНИЙ БОРГ ТА ФІНАНСУВАННЯ
ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ
Стаття 15. Установити на 31 грудня 2005 року граничний розмір
державного внутрішнього боргу України в сумі 18.256.787,8 тис.
гривень та в сумі 1.133.911,9 тис. доларів США, граничний розмір
державного зовнішнього боргу України - в сумі, еквівалентній
8.317.131,1 тис. доларів США.
Стаття 16. Установити, що державні внутрішні і зовнішні
запозичення здійснюються в межах загального обсягу встановлених
цим Законом граничних розмірів державного внутрішнього боргу
України та державного зовнішнього боргу України. У разі
надходження коштів із внутрішніх (зовнішніх) джерел фінансування
певного типу, визначених додатком N 2 до цього Закону, у неповному
обсязі допускається зменшення (збільшення) надходжень коштів із
зовнішніх (внутрішніх) джерел фінансування іншого типу з
відповідним перевищенням граничного розміру державного зовнішнього
(внутрішнього) боргу України за рахунок перевищення відповідних
обсягів запозичень з відповідним коригуванням загального обсягу
державного боргу, визначеного статтею 15 цього Закону, з
обов'язковим інформуванням Комітету Верховної Ради України з
питань бюджету. ( Частина перша статті 16 в редакції Закону
N 2771-IV ( 2771-15 ) від 07.07.2005 )
У разі змін залишків готівкових коштів, що впливає на рівень
дефіциту, допускається збільшення або зменшення державних
внутрішніх запозичень.
Стаття 17. Установити, що у 2005 році надання державних
гарантій, гарантій Ради міністрів Автономної Республіки Крим та
гарантій органів місцевого самоврядування (крім гарантій за
кредитами, які надаються міжнародними фінансовими організаціями
або на умовах співфінансування разом із міжнародними фінансовими
організаціями, або залучаються українськими підприємствами для
фінансування українсько-бразильського проекту створення космічного
ракетного комплексу "Циклон-4", для здійснення заходів по
операціях фінансового лізингу вітчизняної сільськогосподарської
техніки та за іноземним кредитом, наданим Державній службі
автомобільних доріг України для завершення проекту реконструкції
автомобільної дороги Київ-Одеса з погашенням та обслуговуванням
зазначеного кредиту за рахунок коштів, передбачених у державному
бюджеті на розвиток мережі та утримання автомобільних доріг
загального користування) не здійснюється.
Позичальники іноземних кредитів, щодо яких прийнято рішення
про надання державних гарантій, при отриманні таких гарантій
зобов'язані подати зустрічні, безвідзивні та безумовні гарантії
банків, фінансові показники яких відповідають вимогам, визначеним
Кабінетом Міністрів України за участю Національного банку України,
або надати інше належне забезпечення та сплачують до Державного
бюджету України плату за їх отримання у розмірі, встановленому
Кабінетом Міністрів України (крім іноземного кредиту, наданого
Державній службі автомобільних доріг України для завершення
проекту реконструкції автомобільної дороги Київ-Одеса).
Стаття 18. Міністерство фінансів України має право від імені
України брати зобов'язання, пов'язані із здійсненням запозичень, у
тому числі щодо відмови від суверенного імунітету в можливих
судових справах, пов'язаних із поверненням позик та звільненням
платежів згідно з угодами від будь-яких комісій, податків та інших
обов'язкових платежів, протягом часу дії зобов'язання з повернення
запозичених коштів.
Стаття 19. У разі виконання державою гарантійних зобов'язань
перед іноземними кредиторами шляхом здійснення платежів за рахунок
коштів Державного бюджету України або шляхом укладання з такими
кредиторами договорів про реструктурування сум, повернення яких
гарантовано Україною, у юридичних осіб, зобов'язання яких
гарантовані, виникає прострочена заборгованість перед державою за
кредитами, залученими під державні гарантії, в обсязі фактичних
витрат державного бюджету і таких реструктурованих сум.
Стаття 20. Надати право Міністерству фінансів України
здійснювати операції з державним боргом України з метою економії
бюджетних коштів, включаючи операції щодо обміну, випуску та
викупу державних боргових зобов'язань, при дотриманні граничного
розміру державного боргу на кінець року.
Стаття 21. Надати Міністерству фінансів України право
здійснювати в 2005 році на відкритих аукціонах продаж права вимоги
за простроченою більше ніж три роки заборгованістю перед державою
за кредитами, залученими державою або під державні гарантії,
бюджетними позичками та фінансовою допомогою на зворотній основі,
у тому числі шляхом оформлення цієї заборгованості простими
векселями на ім'я Міністерства фінансів України. Векселі видаються
у валюті кредиту, бюджетної позички та фінансової допомоги на
зворотній основі, за якими юридичні особи-резиденти мають
заборгованість перед державою. ( Частина перша статті 21 із
змінами, внесеними згідно із Законом N 2771-IV ( 2771-15 ) від
07.07.2005 )
При цьому дозволяється зниження початкової ціни продажу прав
вимоги до 50 відсотків їх номінальної суми. Сума пені, яка
нарахована внаслідок невиконання позичальником зобов'язань за
кредитом та/або бюджетною позичкою, фінансовою допомогою на
зворотній основі, на оформлену векселями суму заборгованості
списується. ( Частина друга статті 21 із змінами, внесеними згідно
із Законом N 2771-IV ( 2771-15 ) від 07.07.2005 )
Міністерство фінансів України здійснює продаж таких прав
вимоги у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України за
погодженням з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету.
( Частина третя статті 21 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 2771-IV ( 2771-15 ) від 07.07.2005 )
Стаття 22. Установити, що до надходжень фінансування
загального фонду Державного бюджету України на 2005 рік належать:
1) надходження в результаті здійснення державних внутрішніх
та державних зовнішніх запозичень;
2) 99 відсотків коштів, одержаних від приватизації державного
майна та інших надходжень, безпосередньо пов'язаних з процесом
приватизації та кредитуванням підприємств, з урахуванням
пунктів 2-4 статті 23 цього Закону; ( Пункт 2 статті 22 набирає чинності з 1 січня 2005 року згідно з
розділом II "Прикінцеві положення" Закону N 2505-IV ( 2505-15 )
від 25.03.2005 )
3) повернення коштів з депозитів або пред'явлення цінних
паперів, що використовуються для управління ліквідністю.
Стаття 23. Установити, що джерелами формування спеціального
фонду Державного бюджету України на 2005 рік у частині
фінансування є:
1) позики, що залучаються державою від міжнародних та
іноземних організацій з метою їх подальшого рекредитування або
надання трансфертів для впровадження проектів розвитку;
2) 1 відсоток коштів, одержаних від приватизації державного
майна та інших надходжень, безпосередньо пов'язаних з процесом
приватизації та кредитуванням підприємств, але не більше
49.997,6 тис. гривень, з урахуванням пунктів 3 і 4 цієї статті; ( Пункт 2 статті 23 набирає чинності з 1 січня 2005 року згідно з
розділом II "Прикінцеві положення" Закону N 2505-IV ( 2505-15 )
від 25.03.2005 )
3) кошти, що надійдуть від приватизації об'єктів
незавершеного будівництва, що споруджувалися відповідно до
Чорнобильської будівельної програми;
4) кошти, що надійдуть внаслідок продажу Фондом державного
майна України на відкритих аукціонах акцій відкритих акціонерних
товариств за переліком, визначеним Кабінетом Міністрів України,
для ліквідації наслідків аварії на очисних спорудах міста Харкова,
але не більше 24.000 тис. гривень. ( Пункт 4 статті 23 в редакції
Закону N 2771-IV ( 2771-15 ) від 07.07.2005 )
Стаття 24. Визнати в 2005 році органи державної податкової
служби України органом стягнення простроченої заборгованості за
кредитами, залученими державою або під державні гарантії, та
бюджетними позичками.
Дозволити Міністерству фінансів України залучати в 2005 році
юридичних осіб для представництва органів державної влади в судах
у справах, пов'язаних із стягненням простроченої заборгованості
перед державою за кредитами, залученими державою або під державні
гарантії, та бюджетними позичками, у тому числі в процесі
банкрутства, стосовно стягнення якої органам податкової служби
було відмовлено, із спрямуванням на оплату таких послуг юридичних
осіб коштів у розмірі до п'яти відсотків від фактичних надходжень
до державного бюджету внаслідок забезпечення цими особами від
імені органів державної влади здійснення зазначеного стягнення.
Стаття 25. Установити, що кошти, отримані згідно з пунктом 6
статті 12 цього Закону, спрямовуються на погашення державного
боргу України перед Російською Федерацією відповідно до укладеної
міжурядової угоди ( 643_077 ).
Стаття 26. Фонду державного майна України забезпечити в
2005 році надходження до Державного бюджету України коштів,
отриманих від приватизації державного майна, відповідно до пункту
2 статті 22, пунктів 2-4 статті 23 цього Закону, у сумі не менш як
10.247.947,4 тис. гривень. ( Стаття 26 із змінами, внесеними згідно із Законами N 3050-IV
( 3050-15 ) від 03.11.2005, N 3234-IV ( 3234-15 ) від 20.12.2005 )
Стаття 26-1. На часткову зміну частини другої статті 21
Закону України "Про приватизацію державного майна" ( 2163-12 )
(Відомості Верховної Ради України, 1997 р., N 17, ст. 122;
2002 р., N 12-13, ст. 92; 2003 р., N 10-11, ст. 86) дозволити в
процесі приватизації державного майна оплату його вартості у
вільно конвертованій іноземній валюті. ( Закон доповнено статтею 26-1 згідно із Законом N 3050-IV
( 3050-15 ) від 03.11.2005 )

  Пошук Знайти слова на сторiнцi:     
* тiльки українськi (або рос.) лiтери, мiнiмальна довжина слова 3 символи...

Сторінки:  [ 1 ]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12
наступна сторінка »